dinsdag 9 juli 2013

Lariks Eric Sanders

Ingezonden stuk Eric Sanders

Deze boom heb ik 3 jaar geleden samen met Wessel uitgegraven.
Na een jaar aantrekken in een kuip heb ik de lariks in een houten kist gezet en ben ik diezelfde zomer een beetje gaan snoeien en takken gaan spannen.

 
2010 voor het uitgraven

 


 
 
2012 na het in de kist plaatsen en eeste vormgeving

 
Na verpotting dit voorjaar 2013


 
Op de laatste foto is te zien hoe de boom er nu bij staat, een vooruitgang  in 3,5 jaar tijd.
Nu ga ik verder werken aan de verfijning en aan het uitwerken van het dode hout.
Ik hoop er voor in de toekomst een mooie boom van te maken.
 
Heb je ook een verhaal over een door jou gevormde boom stuur die dan in, dan kan deze op de blog geplaatst worden
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten