vrijdag 21 november 2014

verborgen gebreken


ingezonden door Erik van der Kamp

Mijn collega vertelde dat hij nieuwe buren zou krijgen
en dat deze de oprit zouden verbreden.
Als Bonsailiefhebber denk je dan direct; Oh moeten er misschien
wel planten uit?
Ik vroeg dus aan mijn collega of dit het geval was en wat er aan planten stond.
Hij kwam met een foto van een Chamaecyparis aan, ik gevraagd of hij wilde kijken
of er een bollende ent onder zat? maar hij zei dat deze recht de grond in ging.
                                   
Ik verheugde me al op de nieuwe Chamaecyparis van 150 cm hoog.
Een paar dagen later vertelde hij dat het niet door ging want de nieuwe buren wilde hem zelf houden.


Dit was Jammer tot hij een paar dagen geleden met foto's kwam van de boom,
ze waren begonnen met het uitgraven en er zat nog een verrassing onder van 150 cm.
                              
                                   
                              
Zo zie je maar hoe lastig het is om een mooie Chamaecyparis te vinden.
Gelukkig heb ik zelf al een mooie waar ik nog wat werk aan heb!
Erik van der Kamp

Geen opmerkingen:

Een reactie posten